Dark Fellows

Get My Updates By Email

Monday, April 30, 2012

#878 Me Vs Tanah Tanih

Rasa macam arkitek pulak turun site dengan topi kuning Phua Chu Kang.
Nik Pareh, adik mu gigih create entry ni walaupun dah berkulapuk kejadian ini berlaku. Just for you to get the idea how your land looks like lah. Congratulation, you're now called a land-lord. I cannot pin point where exactly your land lies. Sebab jalan kaki redah semak samun dan onak duri semalu setakmalu sambil dukung budak 14kg yang gelenya nak turun keta tengah-tengah panas tak nak dok ngan mak sedara dia tapi jalan sekerat jalan dah givap suruh mak dia dukung sebab tak nak tersangkut duri kat kaki sebab pakai seluar pendek sape suruh. *hins hins

Boring tunggu tukang bawak sembang dengan penanam tembakau.
Bila Bos IBM tanya Adam nak gi tengok tanah ada apa kat tanah, dia jawab ada siput. Kahkahkah. Jawapan ringkas tapi lucu tak boleh belah. Berkat tengok Upin Ipin kan. 
Mak aji dua orang bodyguard.
Menurut tukang bawak, tanah mu nun di hujung dekat dengan pokok kayu yang tinggi-tinggi tu. Lebih kurang kat situ la. *ntah
Dah habih dah mu koya Nik Pareh?

1 comment:

nik faris malik said...

bilo la leh membangun.. tanoh dale ute..