Dark Fellows

Get My Updates By Email

Saturday, July 14, 2012

#905 Me Vs Bullsh*ting

911-lekat celah kabinet
Panasaran! Hahahaha... Gatal mata sangat sape suruh kan. Diri sendiri lah yang merana. Padan muka sendiri! Ahahaha. Hooking up with k-dramas is not a stupid thing. But hooking up with an airing k-drama is a plain fool. Haisyh. Dah tahu akibatnya tapi gelenya jugak nak tengok. Sape yang susah, diri sendiri jugak lah.

I'm head over heel for this one kdrama. For no reason. Kata nak sangat kan hero jambu (jambu air la sangat yo) , banyak skinship (wuhu!) and takde time jump. Merasalah! Takde sape rekemen pun. Kat Korea baru tayang sampai episod 14. Semua skali 28 episod. Seminggu cuma release 2 episod. Kira sendiri lah berapa lama lagi baru buleh tamat. !@#$%^&*()! Kan dah warning dulu, kalu terjebak dengan drama yang tengah tayang, die la nak tunggu habis. Benci! Benci! Benci!

Orang berkarier mungkin cakap bestnya jadi surirumah, buleh dok umah, rehat, tido, masak macam-macam, main dengan anak, tengok feveret series time working hour yada yada kan. Bagi surirumah lain, aku tak tahu la. Tapi bagi aku, tengok citer Korea adalah the only 'self-reward' time for me. Bagi yang mampu, buleh la berspa-an, lepak mamam kat Stabak, shopping therapy etc. Tapi bagi aku yang cacat stereng ni, macam ni je la yang aku mampu. Hehe. Nak-nak pulak skang ni dah mati akal macam mana nak watch online citer CSI yang terkini. Huhu. Bencinya dah takleh melanun!

Hai bosannya la. Selera tengah gone. Takde ke sape-sape nak datang hantar mangkuk tingkat berisi makanan kat aku eh?

6 comments:

R I N I . R A N I said...

Gapo tajuk dia mek? aku nok menjebakkan diri jugok nih.

Blog Diva said...

rini:cer teka?cito gapo sapa 14 episod jah baru tyg kat KBS. hahaha...

jgn tgk mung.(aku tok sey share hero kiut tu dgn sapo2) matilah! dush dush dush

wakaakaka

MiJa said...

hahahahaha
lawak ok

Blog Diva said...

mija:gapo lawok2? aku tgh menderita menanti cito ni nok abih..huhu

Anonymous said...

bilo nok updet blog nyo? windu adam & zaraa!
-kakak-

Anonymous said...

aritu u cari blog bj kurung..try tgk hok ni ..ada ukuruan etc
http://www.effastorage.blogspot.com/