Dark Fellows

Get My Updates By Email

Saturday, April 6, 2013

#1010 Me Vs Low Blood Pressure

Setakat hari ni dok cek bp kat umah ni tak pernah normal. Selalu rendah dari paras normal. Selalu sakit kepala. Selalu gelap mata. Tak cukup makan ke? Ke tak cukup tido? Memang siang hari selalu mengantuk tapi paham-paham je la beranak dua ni. Nama je stay at home mom. Tapi bukannya stay at home doing nothing. Dok ganti posa tak habis-habis lagi entah sempat ke sebelum Ramadan ni. Selagi tak habis ganti, selagi tu la asyik tak cukup tido aje. Sleep at 12, wake up at 5. Tu pun bukan tido berkualiti.

Zaraa sekarang ni nak tumbuh 4 geraham sekaligus. Memang membabat tiap hari la. Tak sure apa punca. Tak selesa nak tumbuh gigi kot? Siang dia tido pun tak lena mana. Asyik mengigau aje. Malam lagi la.Macam mana la aku tak menguap je keje seharian kan.
Zaraa popia style.
Tengok Zaraa ni. Time orang sebok nak gulung popia, dia pun 10 kali lagi sibuk nak join. Nah, aku kasi kulit popia tu sekeping sorang kat dia dengan Adam, biar diorang bereksperimen sendiri. Hasilnya, semakin 'rajin' lah keje aku mengemas dan menyapu bawah kerusi dia ;p Kalu tak bagi, tak senang jugak nak buat keje. Dok penang ni, popia je la yang paling digemari. Nak buat kuih kukus-kukus aku tak pandai. Sedih weh. Cekodok pisang, keropok dengan popia. Huhu. Hujan-hujan ni pekena goreng pisang nangka kan best. Wuuu T___T


2 comments:

Cikgi Diva :-) said...

Huhuuuuu...rajinnyo buak kuey...aku kalu lapa gak roti,roti...boring jgk tp no choice.huhuuuuuu sedaknyoo duk kelate!

Blog Diva said...

mah:kalu nok kiro rajin, memei x makey la aku. kalu dok klate, cap beli blako doh aku sero.

roti jugok aku pun, tu lah.aku mudoh bosei.