Dark Fellows

Get My Updates By Email

Sunday, February 23, 2014

#1101 Me Vs Membakar Lagi

Fuuuuh... Kelmarin punya angkara sampai hari ni tak habis lagi letih rasa. Sakit habis tubuh badan. Macam mana lah tukang-tukang jahit cari makan ye? My respect goes to all tailors and seamstresses. Mak aiii... So hari ni kena buatlah jugak ayam percik seperti yang dijanjikan. Serius, dah tahu nak makan apa.. Tak lalunya... 
Alang-alang arang ada ni, bakar atas arang la. Lagi oldskool lagi sedap kan. Macam biasa la, bab bakar-bakar ni encik Jack suka benar. 
Hari ni dah beres satu menu. Esok apa pulak. Life goes on. So does the menu.

3 comments:

raudhah sutrisno said...

Sedaknyaaa!
Share la resepi ayam percik!!=)
Hehehhehe...

Blog Diva said...

Raudhah: senang je..

bahan utk kuah:
bwg merah
halia
serai
cili kering kisar
belacan sikit
asam keping
santan
larutan tpg gandum **utk pekatkan


bahan utk rebus ayam:
ayam
bwg merah
halia
jintan manis
jintan putih
asam keping
air
garam

raudhah sutrisno said...

Yeay! makasih deh!!=)